söndag 30 december 2007

Idag blir en utflyktsdag igen dock inte shopping hoppas jag i allafall har inte nån plånbok för det just nu. konstigt va?
Kotte. jag och syrran ska åka till sthlm och hälsa på min dotter i deras nya lägenhet på söder.
Syster yster ochKotte har aldrig varit där och där blir väl en fika och lite vandring på söder.
Sen så drar vi till arlanda tyvärr är det inte vi som ska åka iväg utan vi ska hämta Nicci som kommer tillbaka efter en semestertripp i Schweiz.
Hoppas att jag hinner titta in på bloggen ikväll sen
kram Tingeling

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en trevlig dag. Visst är man sugen på att åka till värmen.

Anonym sa...

Gott nytt år till dig me,ja det va den du trodde ;) *kram*

Anonym sa...

Tusen tack för att ni är sa snälla med Nicole. Känns skönt att veta att hon har nagra att ty sig till. Inte för jag tror att hon längtar sa mycket hem, men hon njöt nog hemma en vecka i alla fall.

Kram pa er

Anonym sa...

En resa till värmen hade inte suttit fel...
Nyårskramar till dig!

Anonym sa...

~Älskade bloggvän, jag vill önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR och jag vill tacka för alla gulliga kommentarer jag har fått av dig!~

Anonym sa...

Har du nån mailadress jag kan nå dig på?

Anonym sa...

Gott nytt år.
Vi ses 2008.

Anonym sa...

Skickar dig en nyårskram och önskar dig ett Gott Nytt År!

Lily of the valley sa...

Låter trevligt med en dag i Stockholm.
Ha en trevlig kväll o GOTT NYTT ÅR
kram Lily