torsdag 27 december 2007

Jag har hittat en jättestor lykta som jag bara inte kunde lämna i affären utan var tvungen att ta med mig hem. Det var inte mitt smartaste inköp i år eftersom jag kanske skulle hållit i pengarna istället.
Egentligen är det makens fel. Jag hade köpt en trådgardin som jag skulle ha på denna platsen men han tyckte inte det var snyggt. Så snäll som jag är lämnade jag tillbaka gardinen och på vägen hem slank jag in på Mio och denna enorma lykta bara strålade mot mig och utan att tänka så... vips låg den i min bil.
Nu är jag så glad och maken har sett till att det blev ett lite dyrare inköp.
Bilden visar inte riktigt hur stor lyktan är men den är enorm.
Kramar från en glad Tingeling

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den var ju fantastiskt vacker. Jag förstår att du inte kunde lämna den kvar i butiken.
Den passar utmärkt året om.
Njut nu av den där hemma, kram.

Anonym sa...

Den är ju jättesnygg..vilket köp! Och tänk att den bara hoppade in i din bil!!

Kramen Ninni

Anonym sa...

Solgudinna- visst man kan ha den året om och dåblir den jättebillig hihihi
Ninni- visst är det otroligt att den bara plötsligt låg där i bilen ibland händer det märkliga saker kram till er.

Anonym sa...

Det var en jättesnygg lykta! Det är helt ok att gå på magkänslan ibland. Kram, Fia
http://neverkeso.blogg.se

Anonym sa...

En bok jag köpte på rea av Karin Alvtegen, Skugga heter den. Det haar inte blivit så mycket läsa av för jag har haft migrän hela dagen. Hoppas du har det bättre.

Anonym sa...

Den är jättevacker!
Och sedan är det ju ingen jullykta utan en som du kan ha hela året. Då var det en bra affär! :o)
Hoppas du får en mysig fredagskväll med ljus i din fina lykta!
Kramar

Anonym sa...

Vi har letat efter en brännare idag men inte hittat någon. Var köper man en sådan?
Mannen hotade med att hämta någon i garaget... :o))

Anonym sa...

Oj va stor den verkar vara:) Och jättehäftig!! Kram på dig!