fredag 30 november 2007

Har nu ätit middag tillsammans med alla barnen och "svärsonen" Det blev kyckling mango chutney, ris och en sallad till.
Nu sitter de andra och ser idol men jag följer inte det utan för mig blir det lite dator istället.
Imorgon har jag föreslagit att vi kan göra vårt traditionella pepparkakshusbak och jag tror att det kan bli så, vi får se.
På söndag är det julmarknad här i vår lilla stad och sen har min mamma och pappa adventsfika.
Ikväll så gick sonen och jag till mina föräldrar och gav dem en av mina adventskransar så att de får lite fint till advent. u ska jag kika in lite hos er. /tjingeling

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät gott. Jag gör pepparkakshus på fritids. Hemma räcker det med pepparkakor nu när barnen är stora.
Det blir nog en julmarknad här också :0)
Advents kramar.

Anonym sa...

Oj.. jag vill inte vara anonym.

Anonym sa...

Nu blev det fel igen. ;0)
Helena.

Anonym sa...

Hoppas vi får se ett foto på det färdiga pepparkakshuset:)Kram,Fia

F, http://neverkeso.blogg.se

PS Det har blivit svårare att kommentera på blogger sedan ett par dagar

Anonym sa...

Det lät som en trelig middag.
Pepparkakshus har vi aldrig bakat här hemma, däremot brukar dottern baka pepparkakor.
Kramar
(Det går ju inte att skriva in adressen till sin sida längre...)

Anonym sa...

Va mysigt att ha alla samlade omkring sig..ha en skön helg med dina!!

Kramen Ninni

Anonym sa...

Åh va mysigt ni har det:)) Ha en go lördag! Kram vännen

Anonym sa...

Vad mysigt det låter med pepparkaksbak, julmarknad och adventsfika!!!

Anonym sa...

Här får du en stor advenstkram från mig!!! Ha en trevlig söndag!

Anonym sa...

Trevlig första advent! Ha det gott vännen! Kram

Anonym sa...

Hoppas du får en riktigt trevlig första advent!Kram, Fia
http://neverkeso.blogg.se

Anonym sa...

Hoppas du har en trevlig advent!
Kramar

Anonym sa...

Hoppas du haft en skön helg!
Kram på dig!
//Åsa