torsdag 29 november 2007

Igår var jag inne i Nyköping med mamma,Kotte och syrran.
Vi kollade på advents och julsaker och några saker fick följa med hem.
Vi var bla annat på Åhlens och Hemtex. Jag köpte ett fint tyg på Åhlens rött med lite mönter på.
Av det ska jag sy nya julkuddar till vardagsrummet. På hemtex köpte jag några jullöpare, riktigt sötaa.
Vi avslutade eftermiddagen med en fika på ett litet mysigt fik. Det blev en bagels med rödlök phiadelpfia ost och tomat på.
Vi fick med oss maken i bilen hem och det är jag så tacksam över eftersom det var jättehalt och han kör bättre än mig framförallt säkrare.
En olycka hade hänt så det var stopp på motorvägen så vi åkte landsvägen istället.
Idag har jag storhandlat till helgen eftersom huset blir fullt. Alla kommer hem, kul.


Man kan lätt förledas av en vacker utsida
men visst är det insidan som räknas ?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fler som är i shoppartagen! :o)
Visst är det insidan som räknas men tyvärr döms folk efter sitt yttre många gånger.
Kramar!

Anonym sa...

Va bra! jag e hungrig som en varg... =) //Fredrik

Anonym sa...

Vad mysigt att ha alla hemma! Hoppas ni får en riktigt trevlig helg! Kram, F

Lily of the valley sa...

Härligt med shopping ;)
Jo, nog ska det vara insidan som räknas men tyvärr är det många gånger utsidan som gäller.
kram

Anonym sa...

Ha en trevlig helg! Kul att alla kommer hem!! Vad duktig du är på julpyssel!