tisdag 27 november 2007

Ikväll har jag och två av mina vänner haft pysselkväll. För min del blev det tre tomtar, en mossstjärna och så dekorerade jag mina två dörrkransar.
Vi pysslade fikade och hade en trevlig stund tillsammans.

Jag provade att göra en moss stjärna som jag tänkte hänga upp i nåt av mina fönster med en guldtråd. Tänkte oxå göra stjärnor i vit "cisel" Det är det vita och röda som tomtarna har som luva.
Nu är det lite kul att fixa till lite adventsfint här hemma . Ingen bloggrunda ikväll tyvärr men tittar runt imorgon /Tjingeling





6 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Så fina tomtar och stjärna du gjort. Visst är det kul att pyssla lite och så kombinera med lite fika. Kan det bli bättre...
kram

Anonym sa...

Hejsan¨

en san fin tomte i vitt. San skulle jag vilja ha. har tva röda redan. Du är sa duktig att göra pynt.
Ninnie i Schweiz

Anonym sa...

Ninnie får väl skicka med en vit tomte med malin då hon åker till er kram ting......

Anonym sa...

Åh va du e duktig jämt när det gäller att göra fina saker!! Det var jätteroliga tomtar....Kram på dig vännen!

Anonym sa...

Såå söta..kul att pyssla lite, men jag gör det på jobbet..kram

Malin sa...

Tack för stjärnan!
Den sitter nu fint på våran ytterdörr.

kram lillsyrran