tisdag 20 november 2007

Nu är jag hemma efter en trevlig föreläsning som min arbetsgivare kommun bjöd på.
Det var nämligen med Ernst som har sommartorpet etc.kan inte stava hans efternamn. Jag tyckte sådär om han innan jag gick i kväll men nu tycker jag att han var riktigt inspirerande och rolig.
Det var även utlottning med fina vinster från lokala företag och jag satt och var jättenervös att jag skulle vinna och vara tvungen att gå upp på scen och ge Ernst en kram. Men inte vann jag.
Sådana här saker är verkligen en upplevelse för själen.
Tjingeling

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ska man kanske säga grattis till att du inte vann? :) Kram, Fia

Anonym sa...

Jag hade gärna vunnit..tycker han är snygg!

Ha en skön kväll..kramen

Anonym sa...

Det hade väl inte varit fel att ge honom en kram?!

Anonym sa...

Förstår att du inte vill krama honom. Han är ju lika sliskig som sirap.

Anonym sa...

Klart att du skulle kramat Ernst:)) God natt på dig vännen! Kramar

Anonym sa...

Klart att du skulle kramat Ernst:)) God natt på dig vännen! Kramar

Anonym sa...

Klart du skulle ge Ernst en kram, men du kanske kunde frågat om ni inte kunde gå bakom scenen? Så det inte var så många som tittade på menar jag.. :o)
Kramar!

Lily of the valley sa...

Va kul. En kram är aldrig fel...;)

Anonym sa...

Ha en trevlig fredag min vän!! Nu får du lägga dig och pilla navelludd i helgen eller??:)) Kram på dig!

Anonym sa...

Ville bara önska dig en skön helg!
Kramar