lördag 24 november 2007


Ja då var det äntligen helg och man får vila lite.
Den här veckan har jag inte haft så mycket tid för bloggen men så är det ju ibland.
Vi har varit på jobbet två kvällar och sen har jag varit hos tandläkaren vid två tillfällen.
Tandläkaren har jag lite ångest inför och spänner mig så mycket så efter så är jag så trött.
Jag har haft lite otur börjat få hål under gamla lagningar som har varit svåra att upptäcka.
Nu har jag bara en tid kvar och det är en liten grej.
Igår kväll var jag hemma hos en gammal kompis med tre andra kompisar i Täby. Jättegod mat blev vi bjudna på och sen skrattade vi och snackade långt in på natten. Jag kom hem med morgontidningen och till och med sonen hade ramlat in före mig. Nu tror jag klockan var efter fyra när jag kröp ner under täcket. Det var ju ganska smidigt vi hade ju tidningen på köksbordet när vi steg upp i morse. Tjingeling

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha du håller igång som vanligt!! Roligt att du har det kul...men vila dig nu vännen!! Kram

Anonym sa...

Här har vi ingen snö, så här saknas julstämning. Men å andra sidan är inte julen riktigt aktuell. Än.

Anonym sa...

Vilken nattsuddare du är!

Anonym sa...

Då kan du behöva vila dig nu.
Ha det gott.