måndag 19 november 2007



Nu sitter jag här och slöar lite innan jag ska gå till jobbet.
Jag börjar vid elva men har planering de två första timmarna och de har jag gott och väl redan använt i helgen då jag förberett kommande vecka.
Jag stänger idag på jobbet så jag är hemma efter sex ikväll
Det är grått och trist och jag som tänkte fotografera lite nu på fm men ljuset är så tråkigt så jag får ta det en annan dag. Fotot har sonen tagit en kväll förra veckan vid ån i vår lilla stad.
TJINGELING

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt ljus. Är det den nya kameran?
Kram.

Anonym sa...

Vilken härligt dramatisk bild!

Anonym sa...

Nej det är den gamla kameran. kram Ting..

Anonym sa...

Vilken härlig bild. Underbart ljus!
Kramen

Anonym sa...

Härligt kort...kramen

Anonym sa...

Vilken underbar bild....hur bär ni er åt?? Ha en go kväll! Kram