söndag 25 november 2007


Nu trodde jag att jag bara behövde en dag till att vila och sen skulle jag vara ok igen men jag känner mig fortfarande seg efter fredagsnattens festande.
Nu är det söndag och jag har en skön slappardag. Sitter med datorn och bloggar runt på lite pysslarbloggar skulle vilja få lite inspiration på julpyssel.
Igår kväll hade dottern den yngsta middag för kompisar så vi fick inte vara hemma. Vi åkte ut och åt och gick sen på Åsa Larssons film solstorm och jag gillade den jättemycket. Det var så mycket bra skådespelare, bra filmat osv. Jag har gillat Läckbergs filmer oxå men tyckte denna var lite högre klass på bättre skådespelare och bättre filmat. Jag har inte blivit så imponerad av skådespelarna i Läckbergs deckare,tyvärr.
Jag är inte nöjd med bildkvaliten på fotona jag lägger ut här på blogspot så jag kanske byter blogg till blogg.se igen snart men jag säger till då.
Det blev mycket bättre i min förra blogg. eller så har jag blivit sämre.
Idag tror jag alla i familjen verkar vara dagen efter alltså inte på topp.
Tjingeling

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du säger väl till när du byter blogg!
Tycker också att jag får sämre bilder nu för tiden.. Fast inte bara på bloggen utan också från kameran. Ju mer jag lär mig om kameran och testar olika inställningar, ju sämre blir korten.. :o)
Men skam den som ger sig, det blir väl bättre så småningom.
Kramar till dig och hoppas du piggnar till.

Anonym sa...

Jag tycker dina bilder är jättefina....ja du man orkar inte vara uppe så länge nuförtiden...jag känner mig också lite seg efter helgens utsvävningar:)) Kram och ha en go söndagskväll!

Anonym sa...

Härlig header du har gjort!!
Så Solstorm var bra........den vill jag oxå se!
Boken var skitbra.
Säg till innan du byter blogg!
Ha det bra!
Kram Åsa

Anonym sa...

Ibland är det bra när ungarna sparkar ut föräldrarna. Då kommer man sig för med att gå ut och äta, gå på bio, gå på muséer och annat som man bara skjuter upp annars.

Anonym sa...

Ha en go dag! Kram