söndag 18 november 2007


Jippi!!! tomten kom redan idag till mig. Vi var på fotomässan och de hade i en monter med ett ganska bra erbjudande så min lilla tomte slog till och jag har lovat att vara snäll ända till jul.
Så i år blir vår julklapp till oss själva en kamera en Nikon d80. Nu är ju inte min make så intresserad av fotografering men snäll sóm han är så önskade han sig oxå en kamera i julklapp för min skull.
Nu har sonen och jag tagit massa kort och jämnfört min gamla och vår nya kamera och det är verkligen skillnad på kvaliten. Jag har inte märkt att den varit så dålig jag tycker att jag fått rätt hyfsade bilder förut men nu idag såg jag verkligen skillnad.
Nu hoppas jag att jag kommer att bli nöjd över Nikon jag har varit en canonfantast.
Tjingeling

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar julklapp! Snäll tomte, hälsa honom det! :o)
Kramar!

Anonym sa...

Visst är han hoppas atthan glömmer att han gett en julklapp redan hihihi! kram Tingeling

Anonym sa...

Va kul,,ja varför kan inte tomten komma tidigare ibland!

Ska bi kul att få se bilder med din nya kamera,.kram

Anonym sa...

Jag har en Nikon, och jag tycker den är kanonbra. Min bror som har varit pressfotograf i många år och har fått tusentals bilder publicerade har också Nikon, och han har alltid varit nöjd med den. Så tomten har varit riktigt snäll mot dig!

Anonym sa...

Svar till Tingeling: Vad kul att du har skaffat dig en ny kamera! Den är jättefin! Hoppas du kommer bli nöjd med den.

Anonym sa...

GRATTIS ÅSA till din nya kamera!
Du är verkligen värd den och Staffan är ju en riktig snäll Tomte. Hoppas att du tar ännu mera fina bilder, jag som inte fotograferar så mycket ,tycker att det jag sett hittills är mycket bra och nu får vi se ännu bättre! Kram mamma

Anonym sa...

Kul att få en sådan fin julklapp.
Ha en bra dag.