söndag 19 augusti 2007

Att våga hoppa och prova sina vingar är modigt och ibland oxå nödvändigt för att gå vidare. Endel måste ha både livrem och hängslen för att våga sticka ut hakan.
Hur är då jag?
Ibland är jag så himla modig och ibland skulle jag vilja ha en filt och gömma mig under.
Innerst inne är jag nog lite konflikträdd och gömmer mig bakom att framstå som jag vågar.
De som känner mig ytlig tror jag skulle säga att jag är positiv, rak och vågar stå för det jag säger men de som känner mig mer vet att jag är konflikträdd, funderar mycket på vad andra tycker osv.....
Men jag har bestämt mig för att sträva efter det första för det tror jag man vinner på i längden och naturligtvis vara positiv och se även det lilla runt omkring mig.
Att våga kasta sig ut utan att fundera för mycket på följderna är nog bra ibland.
Nu har jag ju inte så många läsare än men ni som läser dett: Hur är ni?



Dubbelklicka på bilden så blir det rätt häftig!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det beror på. När det gäller att diskutera olika lösningar på jobbet t ex. Är jag inte blyg utan säger vad jag tycker. Men jag är nog inte en person som talar öppet om mitt liv till alla och hur jag harhaft det en gång i tiden.
Kram.

Anonym sa...

Hej! Jag är både och......kaxig ibland men för det mesta väldigt anpassningsbar till min omgivning. En del säger att jag är blödig och det vet jag att jag är, ibland säger jag vad jag tycker men för det mesta håller jag saker och ting för mig själv och spelar lite teater inför andra. Kanske inte så bra för självkänslan men jag är uppfostrad sådan. Må så gott! Kram Mumin