tisdag 28 augusti 2007

Ja det finns många saker som man har anledning att vara lycklig över. Små och stora saker, endel lätta andra lite svårare att komma ihåg i vardagen men alla lika viktiga.
Jag tror att det är viktigt att påminna sig om vad är det som gör en lycklig och gärna fundera över det lite varje dag. Det ger en styrka när det känns tungt.
Min lycklighetslista
  1. Min familj
  2. Just nu en liten ny "kusin" Kotte
  3. Mitt hem
  4. Att få vara frisk
  5. Att ha ett jobb att gå till varje dag
  6. Vänner
  7. Att nån tycker om en
  8. Bloggvänner
  9. Min kamera
  10. Min dator
  11. och mycket mer.........................

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin lista....Jag skulle behöva göra mig en lista och titta på den varje dag!
Tack för din fina kommentar!
Kramiz på dig!

Anonym sa...

Den listan är precis så som jag tycker också, tänk om alla kunde tänka så! Ha en go dag idag vännen! Kram

Anonym sa...

Den listan skulle man haft på kylskåpet så man såg den när allt känns tungt!

Hoppas du piggar på dig!
Nu är det jag som är däckad i dunder förkylning efter min resa.

Har du sett mina semsterbilder???
Om inte och du vill se dom så maila mig!

Kram!

Anonym sa...

Jag håller med! Det gäller att tänka ofta, ofta på vad som är viktigt här i livet.

Kram, Fia (http://neverkeso.blogg.se)

Anonym sa...

Bra saker att vara lycklig över..kramen

Anonym sa...

Det är oerhört lät att hänga upp sig på det som är dåligt. Vad mycket enklare och roligare det blir om man tänker på det, som man blir glad över istället!!