fredag 31 augusti 2007

Otroligt trött

Jag ligger och halvsover i soffan helt slut efter denna vecka.
Har inga roliga foton att blogga med men ska ta lite i helgen så jag kan leka lite i photoshop.
just nu väntar jag och barnen på att maken med bil ska komma hem så vi kan slarva och köpa lite snabbmat för ingen av oss har energi att fixa till nån mat.
Helgen kommer gå i lathetens och "att inte göra nåt" tecken för nästa vecka blir det kvällsarbeten igen på jobbet så jag måste ladda batterierna inför det.
Kanske ska jag försöka göra några fina svartvita foton till vardagsrummet, tänkte ställa dessa på en björklist ovanför soffan. Sovrummet behöver oxå fixas till men oj nu blev ju massa jobb.....
Önskar er en trevlig fredagskväll .
/ Tingeling

6 kommentarer:

Thomas & Jenny sa...

Hejsan tänkte bara kika in och åtgälda besöket =)
Vilka underbara bilder!!
Speciellt dom med bäbisen...
Ha det bra/Jenny

Anonym sa...

Ta det nu lugnt i helgen och slappna av...du får inte jaga runt så...soffan är bra go på fredag:)) Kram och ha en trevlig fredagskväll!

Anonym sa...

Lugn och fin!!
Slappa med Tyskungen,den är bra!

Kan man köpa Cd skivor på moderskeppet oxå????

Hade jag ingen aning om.........jag har köpt webdesignsskolans CD.Där finns oxå en massa kul!

Vila dig nu!
Kram och natti när det blir tid för det!
Kram!

Anonym sa...

Skönt att slapp ibland också. Vi har mest renoverat huset idag.
Ha det gott.

Anonym sa...

Låter som en utmärkt helg, tack för mejl, du har svar!

Ha det bäst..kramen

Anonym sa...

Ha en go lördag! Kram