fredag 17 augusti 2007


Nu när man sitter och tittar tillbaka på sina foton från sommaren så är det inte utan att få lite vemod i sig.

Nu är den årstid jag gillar bäst på väg bort. Jag som längtade så efter sommaren i våras.

Jag har börjat förbereda mig på hösten men njuter av de sista sommarvindarna och hoppas på några soldagar till.

Jag måste förbereda mig för att kunna njuta av hösten alla fina färger, alla ljus man kan tända, kurra ihop sig i soffan och bara njuta.

Ett nytt höstprojekt funderar jag på hemma ska det bli tvättstugan eller hallen?

Alla vänner man kan bjuda hem och även kanske få gå bort en kväll.

Så visst finns det massor att se fram emot.

Redan ikväll för mig faktiskt jag ska på tjejträff om jag orkar efter en vecka i sängen med förkylning. Hoppas det för jag är utled på att bara vara hemma.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Nu har jag hittat hit och lagt in dig bland mina favoriter än så länge. Ska göra en länk till dig på min sida sedan.
Ha en bra fredag och så roligt med tjejerna.

Anonym sa...

Du är utmanad =)
Kram.

Anonym sa...

Ja, det känns lite vemodigt att sommaren är slut. Den passerade oss så fort.

Tingeling sa...

Hej Junitjej kul att du hittade hit allt har sin tid eller hur kram
Helena blev ingen tjejträff den som skulle ha det hade glömt så vi sköt det en vecka Tack för du utmanade mig men den här ggn hoppar jag över men jag känner mig hedrad kram