fredag 24 augusti 2007

Idag är det tjejkväll som gäller så tyvärr lite bloggtid.
Min lille underbara systerson Kotte är för gullig nu får jag äntligen gosa med honom.
Det har varit en hektisk vecka med mycket jobb och stress så jag var hos doktorn igår och hade jättehögt tryck så vi får se om han ändrar med medicinen eller doseringen etc.
Igår kväll var jag på terminstarten på yoga svettig var det.
När jag sitter och väntar på att yogan ska börja så kommer dt in 8 killar så jag trodde jag hamnat fel men det var rätt och vi skulle bli 4 tjejer och 8 killar. Jag kände mig lite svag i övningar ska nämnas jämfört med killarna Nu drar jag iväg på tjejmys /Tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj aj akta dig så du inte bränner ut dig vännen. Högt blodtryck ska man inte leka med!! Ha det så trevligt ikväll och bara koppla av! Kram Mumin

Anonym sa...

Vad trevligt det lätr med tjejmys!!
Hoppas du får ner ditt blodtryck!!
Denna arbetsvecka gick fort!!
Ha en trevlig helg!!!