lördag 1 september 2007

Lördag morgon det är så underbart att vakna upp och ha hela helgen framför sig.
Jag har sovit som en stock inatt och länge ända till halvtio
Idag är jag så sugen på att åka till Ikea men har ingen att åka med alla är borta som jag skulle kunna övertala.
Solen skiner och det verkar inte så kallt ute men jag har bara varit ute en kort stund då jag tog in tidningen.
Hoppas jag kommer ut och kan fotografera lite. Jag har köpt en ny cd om photoshop som har massor av övningar som jag ska sätta tänderna i men vill ha lite nya foton till det Just nu hör jag på Tyskungen i min mp3 Bra bok! Kram Tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har strålande sol här också. Havet glittrar, måsarna skränar och helgen ligger framför oss. Ibland är det verkligen skönt.
Kram, F
(http://neverkeso.blogg.se)

Anonym sa...

Varför ringde du inte mig?? Jag hade åkt med..funderade även på Mångfaldenshus. Vill du åka imorgon sönd.?
Fina bilder på både son o bebbe..
Du är såå duktig! Gilar dina blommor oxå. Jättefint
Kram på dig!