fredag 19 oktober 2007

Jättegrattis Stina på 17-årsdagen!!!
Idag för över 17 år sen fick vi vår tredje guldklimp. En tjej som jag trodde skulle heta Mimmi men som maken och dina två syskon döpte till Stina när du och jag fortfarande låg kvar på BB. De passade oxå på att informera släkten och våra kompisar om ditt fina namn.
Nu är jag glad att de gav dig ett så fint och gulligt namn. Det har ju underlättat att du oftast är ensam om att heta det i skolan osv.
Eftersom vi bodde i Småland när du föddes så vet vi att just där vi bodde var Stina ganska vanligt men så flyttade vi upp till Sörmlande då du var 1år och här var det inte många som bar ditt namn.
Så ett fyrfaldigt leve för dig idag.
Kram Mamma

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken gullig tjej! Jag förstår att du är stolt. Kram, F

Anonym sa...

GRATTIS STINA!!

Anonym sa...

Stina är ett bra namn på en söt tjej!

Ha en skön söndag..kram

Anonym sa...

Stina är ett kanon namn..Grattis från mig me :)

Anonym sa...

Stina är jättefint namn och va söt hon var då!! Hälsa Grattis! Kram