söndag 7 oktober 2007

Sitter just nu med färg i håret som min snälla dotter hjälpt mig med.
Idag har jag varit på utflykt det blev med min syster ,mamma och lilla Kotte Vi åkte till mångfaldens hus i Nykvarn. jag hittade inte nåt jag ville ha och julsakerna var inte framme än. Tråkigt tyckte jag men jag vet att det är lite tidigt men var så sugen på att börja köpa lite grejer.
Jag är en stor älskare av julen men gillar inte krafs ( i min smak krafs alltså i andras ögon kanske det är vackert)
Veckan som kommer är lugn jag har två semester dagar inplanerade, Den första är på tisdag då jag ska hämta min storasyster och hennes dotter på Arlanda. De kommer hem en vecka och hälsar på de bor i Schweiz normalt. Jag tycker det ska bli så roligt att träffa dem igen. Nicole systerdottern ska stanna minst en månad och söka jobb här i Sverige så jag hoppas att hon hittar nåt.
Sen har jag semester på fredag oxå så det ska bli skönt att få en liten långhelg.
Jag upptäckte att jag hade 32 semester dagar kvar eller rättare sagt chefen påminde mig och sa att det skulle vara bra om jag tog ut lite dagar. Nu ska hårfärgen sköljas ur /Tingeling

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul att sätta lite färg i håret så här på hösten! Det piffar upp vardagen lite!
Hoppas du får några härliga semesterdagar!
Kram
/Cissi

Anonym sa...

Blev håret bra?

Kram, F

Anonym sa...

Va härligt med lite semester...det kan du behöva....hoppas håret blev bra!! Kram