måndag 8 oktober 2007

Nu kan jag avslöja att jag blev svart i håret alltså väldigt mörk.
Färgen jag köpte skulle bli ljusbrun men det blev svart. Jag har tyvärr (eller tur kanske) ingen kamera som är laddad så ni kan tyvärr inte få se. Det lite lustiga med det hela är att min arbetskompis som ánvänder samma färg och nyans inte alls blir så mörk.
Jippi! Nu har jag semester imorgon men måste ändå åka vid 7-tiden för de landar redan vid 9-tiden.
Vi har haft en fin höstdag men lite kyligt. Så idag har det nypt lite i kinderna.
Det blir ingen promenad ikväll jag kör bara varannan nu så får vi se om höften håller.
Har läst ut Mari Jubgstedts senaste bok Den var jätte bra. Läs den!!
Nu har jag börjat läsa Karin Alvtegens bok Skugga. Hittills verkar den bra.
/Tingeling

12 kommentarer:

Anonym sa...

32 semesterdagar att ta ut..vilken lyx!

Jag har bara sex stycken! Min färg i håret blev också för mörk..jag vill inte vara mörk längre..jag var ju väldigt ljus, men ville bara ta bort det grå...så blev det svagt ljusbrunt...skit också!
Men jag ska lägga i slingor imorrn!
Kram

Anonym sa...

Inte så kul när det inte blir som man tänkt sig, men jag hoppas du trivs med håret ändå!
Kram!

Anonym sa...

Hoppas höften håller..
Önskar dig en bra dag..ta hand om dig *kram*

Anonym sa...

Det är väl fint med lite höstmörkt? Hoppas du har en fin dag idag när du är ledig! Kram

Anonym sa...

Skuggan ligger och väntar på mig!
Ska läsa den som nästa bok!

Kram!

Anonym sa...

Jag älskar Mari Jungstedts böcker!!! Karins är också bra. Att färga håret är verkligen en konst.

Anonym sa...

Jag har bara läst "Svek" av Karin Alvtegen, och jag tyckte att den var bra, men det blev ingen jättefavorit. Jag är helsåld på Marian Keyes roliga böcker och deckare av olika slag.

Anonym sa...

Jag har börjat lyssna på Skuggan nu.
kan nog bli bra.......
Hon har en speciell stil när hon skriver Karin Alvtegen.
Det tar lite tid innan man är "med"!

Ha det bra!
Kram!

Anonym sa...

Hallå!! Lever du? Ha en bra dag! Kram Mumin

Anonym sa...

Nu har jag lagt i slingor det blev betydligt bättre..kramen

Anonym sa...

Jag gillar också Alvtegen.
Måste skaffa den nya.
Kram.

Anonym sa...

Hallå!!
Saknar dig här!!
Eller har du försvunnit in i boken ;)

Ha en bra dag!
Kram!