måndag 1 oktober 2007

Jag har just kommit hem från en rask promenad med mina kära stavar. Det blev bara en kort eftersom jaghar min onda höft så jag får ta det försiktigt.
Nu är jag färdig med förberedelserna till föräldramötet imorgon, skönt nu kan jag slappna av.
Hoppas att det blir bra.
Imorgon blir en lång dag 8.00- 20.00 men när den är gjort blir det lite lugnare.
Bara lite för på onsdag har jag en kvällsföreläsning om barn och rörelse.
Nu har jag varit utan godis i snart två veckor men har fortfarande ett sug. Jag måste ha varit en riktigt slav under godissuget.
Ha det nu en riktigt godnatt kram Tingeling....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så duktig du är!

Hoppas dagen går snabbt för dig!
Kramen på dig

Anonym sa...

Skulle vara spännande att höra hur du har gjort bildspelet!
Vi spelade in en film och visade på föräldramötet förra året, det var mycket uppskattat!
Ha det gott..kramen

Anonym sa...

Åhh jag som inte kan gå med stavarna..hade önskat man kunnat :(
Godis slaven eller socker slaven nummer ett det är väl jag det..ha ha..jag är hopplös..vissa dagar vill jag inte ha nåt alls..sen är det bara snask & gottis andra dagar ;) vi gör alla våra val ..
Hoppas allt är bara bra? Önskar dig en fortsatt trevlig kväll *kram*

Anonym sa...

Nu har du riktigt kommit igång hör jag....stavar och utan godis och läsk....bara att gratulera och kämpa på!!Kram

Anonym sa...

Nu är jag på G men tyvärr syns det inte på vågen det där med godisslutandet konstigt nog.
Så mina tankar går ibland att det är ju ingen ide eftersom jag ändå inte går ner men kör ett tag till iallafall.
Jo du Anna jag har /är nog det största godistroll som har gått på denna jord.
Egentligen vet jag inte ännu om jag vill sluta men ...Kram Ting...

Anonym sa...

Hoppas din dag blir bra trots att den är lååång!
Kram!