tisdag 30 oktober 2007

Jag har en förkärlek till lador och tycker om att fotografera sådana för att sen inte veta vad jag ska använda fotona till. På våran söndagspromenad så plåtade jag som vanligt nästan hela tiden och nu leker jag lite med dem i photoshop. Här bara ett litet collagge, tänk att man har landet så nära inpå sig. Jag bor verkligen lagom till allt. Bara fem minuter och sen är jag på landet, 30 min. i bil till storstaden, 50 minuter till huvudstaden, småstaden inpå knuten och 10 minuter till fots och jag har havet framför mig. Frågor ni mina barn så har de en helt annan bild av vårt boende i stil med " Världens ände"
Ja visst hade jag glömt ett möte, idag hade jag teckenkommunikation som tur var bara ett möte denna vecka.
Imorgon ska jag till frissan och jag tror jag beställde både klippning och nån färg att slänga i håret. Det vore en underbar och nödvändig åtgärd för mitt hår.
Sen har jag spanat in ett par bruna läderstövlar i vår lilla skoaffär få se om jag tycker att jag är värd det i morgon. Tjingeling från Tingeling

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va härligt det ser ut med alla ladorna.....ja det är ju perfekt att bo så....så bor jag med faktiskt....ha ha du e för rolig....tror du jag ligger och pillar "navelludd"?? Nix jag vågar inte säga vad jag gjort idag...då får jag skäll:)) Kram och gonatt

Anonym sa...

Jag skulle också kunna tänka mig att bo på landet, med naturen som granne. Men inte en massa djur förutom Moses då.
Nu bor jag mitt i mellan stan och landet.
Klart du är värd ett par stövlar :0)
Ha det gott.

Anonym sa...

Visst är det härligt att bo lite på landet men ändå nära staden? Jag blir lika glad varje gång jag är ute och promenerar när jag kan se lador, kossor och får. Sedan kan jag åka kollektivt ca 45 minuter och komma till stora staden. Härligt!
Självklart är du värd ett par stövlar! :o)
Kramen

Anonym sa...

Jag tycker att du ska böra scrappa din fina bilder!Självklart är du värd nya läderstövlar!!