söndag 14 oktober 2007

Söndag kväll!
Idag har jag varit på Ikea med mina systrar och systebarn Nicole. Även idag gick jag igenom kassorna med nästan ingenting. Idag blev det en blomma för 25 kr.
Sen bjöd storasyster Ulla på middag, det blev fläskfile med potatsigratäng riktigt mumsigt till kaffet blev det mums mums så en toppen middag för mig som håller igen. Tack tack!
Jag håller på att jaga upp mig nu ikväll för imorgon har jag en tid hos tandläkaren. Jag kan redan nu känna hur det ilar i mina tänder när han borrar. Denna hemska lukt och detta ljud. Usch!
Nu ska jag njuta av denna söndags sista timmar.
Tjingeling!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig som är så rädd för tandläkaren..varför är du det, har det hänt nåt hemskt??

Hur i allsindar lyckas du gå igenom Ikea och bara köpa en blomma??
du borde få pris..haha!

Håller tummarna för dig i morrn..kramen

Anonym sa...

Nä inget hemsk det blir bara värre med åren Jag gillar inte när det känns ilningar.
Ting...

Anonym sa...

hej! Det var trevligt att ni fyra systrar träffades i går.Jag ska tänka på dig när du ska gå till tandläkaren. Han är ju snäll och vet att du brukar vara lite rädd. Det går nog bra ska du se! Kram U-M

Anonym sa...

Va gott du har ätit då.....ja jag håller med dig, fy farao för tandläkaren....bara lukten av tandläkare och surrandet är hemskt, men försök att tänka att det går snart över, det gör jag, fast jag sitter krampaktigt i stolen. Lycka till! Kram på dig!

Anonym sa...

Hoppas det har gått bra hos tandläkaren idag!
Kramar!

Anonym sa...

Hoppas det gick bra hos tandläkaren idag! Vilken toppenmiddag ni fick!