torsdag 4 oktober 2007

Idag slutade jag redan vid tolv och hade bestämt med syrran och mamma om att vi skulle ta en fika på stan. En liten kanelbulle är ju aldrig fel. Här är utsikten från vårt fika ställe lite höstligt men en otroligt solig och skön dag . Vi kunde sitta utomhus utan fleecefiltarna som låg på stolarna.

Jag kommer inte gå på yogan idag för jag har lite ont i halsen och då ska man inte yoga säger min yogafröken. Andningen gör så att halsontet sprider sig runt i hela kroppen eller nåt.
Idag har vi bakat kanelbullar med barnen, en sån härlig tillställning mjöl och kanel huller om buller.
Våra telefoner är helt döda så vi kan inte ta emot samtal eller ringa men det är ju tur att man har mobiler. Ses!!
/Tingeling

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ny header ser jag!
Tjusiga höstbilder!
Här har oxå varit ett par fina dagar.
Men jag har inte orkat ta till vara på dom som jag skulle velat!

Ha en skön kväll och hoppas "halsontet" ger med sig!
Kram!

Anonym sa...

Så mysig bild och nu vill jag ju baka kanelbullar!!!!
Har inte hittat yoga som funkar så att min make kan ta Matilda men har nu hört talas om yoga som man går på med sin baby så det ska undersökas närmare.....
Krya på dig med halsen!
Varma kramar Bodil.

Anonym sa...

Vilken fin banner du har skapat!
Vad sägs om ett litet idolfoto? ;)
http://junitjej.blogg.se/1191524273_i_ateljn.html

Anonym sa...

Mmm..kanelbullar gott..sen spelar det ingen roll hur dom blev till..eller formen på dom :)
Väldigt fin header du gjort! Må gott..

Anonym sa...

Ja det var ju kanelbullens dag igår och det förstår jag att det bakades hej vilt. Vilken fin bild du tagit, jättevacker! Och en fika på stan är ju aldrig fel. Hoppas ditt halsonda går över. Ha en go fredag! Kram på dig vännen!

Anonym sa...

Fin header förresten!!

Anonym sa...

Gott med kanelbullar! Vacker bild! Ha en skön helg!

Anonym sa...

Så mysigt det ser ut vid kanalen. Brukar du också hyra ut rum till de som cyklar vätternrunda?
Jag har kompisar som bor vid kanalen som brukar göra det.
Ha en trevlig kväll.

Anonym sa...

Vad mysigt att sitta där och fika! Det är så skönt att ta tillvara alla vackra dagar på hösten. På något konstigt sätt uppskattar man det vackra vädret mer då än på sommaren. Man är liksom alltid övertygad om att "det här är nog den sista fina dagen för i år" och så njuter man i fulla drag. Hoppas du mår bättre nu. Kram, F

Anonym sa...

Vilken vacker bild..ser urmysigt ut!

nää inte träna när man har ont i halsen..kramen