torsdag 18 oktober 2007

Nu har jag just kommit hem från en riktigt svettig yoga timme (90 min ) Efteråt är det så skönt men innan får jag tvinga mig iväg.
Idag när jag kom hem så låg jag på soffan och sov några timmar med datorn i knäet så n är jag riktigt pigg.
I helgen fyller vår minsting 17 år så det blir lite kalas. Tyvärr ska vi bort den kvällen hon fyller år svägerskan har 50-års fest i ett badhus med bad och mat. Spännandedet ska bli kul att uppleva det.
Imorgon ska en annan svägerska, jag och min syster handla paket till 50- åringen.
Imorgon kommer äldsta dottern och hennes sambo hem, ska bli kul. Sonen är inte hemma utan är borta och jobbar i helgen så han får väl fira sin syster när han kommer hem.
Ha en trevlig kväll kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va duktig du e som tränar...det är bra det...man måste röra på sig......oj va mycket kalasande...kul!! Ha en go natt! Kram

Anonym sa...

Jag håller med om att man har tusen ursäkter för att låta bli att träna, men sen mår man så bra när passet är genomfört. Hur har det gått med cola light-vadet?

Anonym sa...

90 minuter oj va länge...

Låter som du har en kul helg framför dig..kram

Anonym sa...

Go fredag på dig vännen! Kram Mumin

Anonym sa...

Vilken spännande fest........skönt att inte behöva lägga krut på sminkning;)

90 minuter låter tufft.
Men kan riktigt känna känslan efteråt!

Ha en skön kväll!

Jag ska försöka att inte drunkna!

Kram på dig!