onsdag 17 oktober 2007

Onsdag eftermiddag!
Idag slutade jag tidigt och det kändes skönt. Väl hemma så vilade jag och slötittade på datorn lite program från svt.
En sväng upp till syrran och sa hejdå till systern nr. 2 som idag åker hem till Schweiz efter en dryg vecka här i Svedala.
Just nu är det förkylningstider på jobbet så man får vara glad så länge man inte ligger helt däckad i sängen.
Ett litet bekymmer jag har dagligen är att jag har så svårt att komma på middagsmat. Jag har tappat fantasin kommer aldrig på nåt bra tycker jag Och snabbt vill jag det ska gå att laga det oxå.
Hoppas att jag tar mig i kragen och kommer i säng tidigt ikväll jag börjar tidigt imorgon. Tjingeling!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar in och önskar dig en skön kväll!

Här är mest skit just nu!

Kram på dig!

Anonym sa...

Ja du det där med middagsmat är ett dilemma. Svårt att hitta på......ja det är jättemånga som är förkylda nu....jag e inte bra än....tar sån tid. Sköt om dig! Kram

Anonym sa...

Det där med mat är ett gissel... Mannen jobbar borta varannan vecka och de veckorna är det sååå tråkigt med mat. Varken jag eller dottern har någon fantasi just nu.
Men när mannen är hemma går det lättare!
Kram på dig!

Anonym sa...

För några år sedan var det ordning på mig beträffande maten. Då satte jag mig ner på söndagkvällen och gjorde matsedel för veckan. Då var det också lätt att handla. För övrigt tycker jag att Arla har mycket bra receptsökning på nätet. Där kan man skriva in t ex vilken huvudingrediens man vill ha och få en mängd bra receptförslag.
Kram!

Anonym sa...

Tack för tipset arla ska jag prova
Kram Ting...