lördag 23 februari 2008

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad ska du då heta måntro??

Du får hitta på nåt kul...kanske det kan bli en Plingeling istället för Tingeling..hihi

Kram Ninni

Anonym sa...

Det är väl härligt med lördagmorgnar?? Jag sitter och skrotar i min pyamas fortfarande ha ha. Ja jag funderar på att låsa upp min blogg igen...får se. Kram och ha en go lördag! Mumin

Anonym sa...

Visst är det konstigt att gudbarn åldras så fort! Jag förstår inte hur det går till!
Vad svårt att hitta ett nytt namn, när alla bloggare identifierar dig med det gamla. Glöm inte att berätta för oss om och när du byter, så vi kan följa med till nya sidan. Kram, Fia
PS Just nu har vi bestämt att åka till din stad och äta lunch i det fina vädret! Vi hade nämligen bröllopsdag igår, och vi har vissa minnen med bröllopet kopplade till din stad.

Anonym sa...

Jag sökte på tingeling på blogg.se, men det finns ingen med det namnet, inte just nu iallafall. Kolla själv:
http://tingeling.blogg.se/

Anonym sa...

Kul med kalas, mindra roligt när gudbarnen blir äldre.. För det innebär ju att vi blir äldre också eller?? :o))
Hoppas du har en skön lördagskväll!
Kramar

Anonym sa...

Varför inte "Moster bloggar vidare" ? he he...eller Kottes moster...
Hoppas du får en fin söndag med lite egen tid igen ;) *kram* / Anna