söndag 17 februari 2008

Idag blir det en lugn dag i tv fåtöljen med datorn i knät.
Jag mår bättre men helt bra är det inte men jag har ju bara tagit 3 pencillin tabletter men hoppas att jag ska vara på banan imorgon igen. Just nu känns det som jag aldrig kommer att känna mig pigg och frisk igen.
Orkade jag så sa läkaren att jag kunde jobba. Hoppas hoppas.....
Vi har besök av makens syster alltid roligt men nån trevlig värd är jag nog inte men hon har lite att pyssla med, hälsa på sin mor och hjälpa henne osv.
Min svägerska bor ju i Holland och hon hade en rolig nyhet till oss nämligen det blir bröllop i oktober i Holland.
Kul det är barnens kusin som ska stå brud. En långhelg i Holland är alltid roligt. Min man och jag har lite fina minnen där ifrån vi gifte oss där 1985.

Tjingeling

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska se att det snart känns bättre..det brukar ta ett par dar innan det blir helt bra!

Jo det är nog vinterkräksjukan jag haft...så intensivt som det var..hua!
/Ninni

PS Nu tar vi och kryar på oss eller hur??DS

Anonym sa...

Det brukar ju ta ett par dagar innan tabletterna hjälper.
Fint det blivit här!
Kramar

Anonym sa...

Hej min vän! Nu är jag hemma. Jaså det blev penicillin i alla fall. Ja jag tror att du kommer må mycket bättre nu när du fått medicin. Efter 3 dagar är man ju riktigt bra.....krya nu på dig ordentligt. Kramar Mumin

Anonym sa...

Vilken fin header du har skapat!!
Jag möttes av ett krossat fönster i klassrummet idag. Fy farao vad trist!!!