tisdag 5 februari 2008

Läget är under kontroll men inte bra ännu.
Hostmedicinen gjorde stor nytta. Jag har fått sova i natt men har fortfarande kraftiga hostattacker men de är betydligt lugnare. Hostmedicinen gör att jag blir så otroligt trött skulle kunna sova dygnet runt men vill inte vända dygnet så jag går och lägger mig som vanligt drar mig väl lite längre på morgonen menannars är det som vilken vardag som helst.
Imorgon blir jag hemma oxå men hoppas att jag ska kunna jobba på torsdag det vore skönt om det blir som vanligt igen. Jag får hoppas att jag inte får så intensiva hostattacker på jobbet men vem vet........ Jag kör väl hostmedicinen så kanske jag klarar mig och jag får väl ta nån tupplur lite här och där på jobbet
Här händer det inte så mycket jag stickar och ser animal planet, en rolig kanal. Så mycket mat blir det inte här hemma det som går mest är halstabletter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

KRYA PÅ DIG!!!
Animal Planet har jag också kikat på några gånger. Jag har faktiskt många gånger tyckt synd om djuren och blivit lite tårögd.

Anonym sa...

Tingeling, klart att det går bra att göra fotouppdraget imorgon!