fredag 15 februari 2008

Åh härliga fredag!!
Nu har jag jobbat klart denna vecka och jag är så glad och tacksam över att jag fixade hela veckan. Första dagen efter min sjukfrånvaro var tung men nu inbillar jag mig att det har känns lite bättre de här sista dagarna. Jag har slutat med hostmedicinen inte för att hostan har försvunnit utan mer för att jag inte tror det är så bra att ta så mycket starka saker och så länge.
Hostan har blivit bättre och den känns just nu hanterbar, jag sover på nätterna osv.
Dessutom ska man undvika att köra bil med den och jag gillar att kunna använda bilen.
Helgen blir lugn ska försöka lura med min man till någon fotoaffär etc om jag orkar. Jag tycker att min nya kamera har lite svårt att hitta autofokusen och vill kolla upp det den är ju så ny.
Om nu sonen läser detta som inte gillar att jag använder autofokus så ärdet så att den ska ju funka även om nu inte jag använder den. Hihihihi!
De har lovat att solen ska lysa över min sverige del och det känns ju alltid lite upppiggande.
Igår var det alla hjärtansdag och jag blev uppvaktad med triss och choklad, trevligt! Och på den ena lotten vann jag 75 kr. Har tjuvkikat lite på förhandsbeställningen på bokrean men har inte hittat så mycket jag vill ha men ska göra en djupdykning lite senare.
Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tingeling, jag brukar ofta tjuvlyssna på andra personers samtal på stranden eller på café. Försöker undvika att titta på dem, men ibland är det lätt att man glömmer av sig.
Fotoaffärer är alltid kul att besöka!

Anonym sa...

Tittar in & kollar att hostan håller sig borta?????
Kram & lycka till m kameran..klart du ska använda autofokusen ;)/ Anna