söndag 24 februari 2008


6 kommentarer:

Anonym sa...

Mej men, är du inte bra ännu.
Jag åker till Patong i Thailand på torsdag. Känns lite overkligt. ärst blir det att lämna Moses :0)
Kram.

Tingeling sa...

Åh så underbart till värmen /Tingeling

Anonym sa...

Hej, nu får vi organisera våran träff, kom med synpunkter. Kram från en genomförkyld Mumin

Anonym sa...

Jag gillar också söndagar!!

Se till att bli frisker nu..många kramr Ninni

Anonym sa...

Näst efter fredag är söndag veckans bästa dag. Men så här framåt kvällningen brukar jag få lite söndagsångest... Måndag imorgon och hela veckan ligger framför mig.
Men som tur är, ångesten är borta imorgon bitti när klockan ringer. Då är det full fart!

Kramar

Anonym sa...

Hej! Hoppas du är bättre idag! Önskar dig en trevlig dag! Titta in hos mig, nu har vi kommit en bit med bloggträffen. Kram Mumin