söndag 10 februari 2008

Så nu är det klart Kotte är döpt och välsignad
Det gick ju strålande för den unge herren han skötte sig exemplariskt
De tre faddrarna strålade och var vackra som få modern var stolt och verkade riktigt lycklig.
Vacker solosång av min kusins dotter "Du är det vackraste som finns" så jag grät under större delen av dopet. Vi spelade in hela dopet med sonens jobbkamera så nu blir det kul attse hur dopfilmen blev.
Nu måste jag i ärlighetens namn skriva att det var maken som var filmade jags stod för stillbilderna och ibland stod jag framför videokameran och skymde berättade min man lite fint.
Här kommer en bild från dopet men att få alla fem bra på samma kort är ju inte det lättaste men detta tycker jag alla ser fina ut. Det är ju svårt med kyrkbilder tycker jag. Att få de ljusa och fina med bara en blixt inbyggd i kameran är svårt men på önskelistan står en blixt till min Nikon.


Ha en bra söndag !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer ihåg sonens dop..jag grät oxå i mängder..
Krya på dig...nu får det va slut på hostan ;)

Anonym sa...

Vad roligt att det blev ett fint dop! Jag hoppas att du får en skön söndag, och att hostan har gått över. Kram, Fia

Anonym sa...

Jag förstår att känslorna tog överhanden.....det var ju en fin sång så jag hade nog också gråtit en skvätt......men va tiden går Kotte är ju stor nu:)) Kram på dig!

Anonym sa...

Vissa sånger klarar man inte att hålla tårarna borta. Eller så är det tillfället som gör det. Det verkar att ha blivit ett fint dop. Ha det nu så gott och krya på din hosta.

Anonym sa...

Dop är så fint. Det är inte lätt att hålla tårarna tillbaka, speciellt inte om det är skönsång av någon som står en nära.
Kramar

Anonym sa...

Såå fina! Ninni