torsdag 21 februari 2008

Idag har vi haft en rolig dag i skogen och jag är så glad att jag kan vara på jobbet.
Att ha trevliga och roliga arbetskompisar gör det hela ännu bättre.
När jag kom hem försökte jag få tag på en läkare eftersom jag inte känner mig helt bra. Och nu har jag bara en dag kvar på pencillinet och borde vara symtomfri tycker jag. Får se om jag kommer fram imorgon på telefon. Jag vill inte få förra helgen i repris med primärjouren osv.
Just nu känns det som detta liknar en sjukblogg, usch så tråkigt.
Nu har jag börjat sticka med mitt nya garn, så kul. Det första som jag satt tänderna i är ett vitt långt linne med stora hål i. Så stora så jag måste ha nåt under annars blir det lite väl häftigt. Jag stickar med stickor 20 så ni förstår att det går fort.
I helgen så blir det lugnt som det har varit de senaste fyra veckor eftersom jag varit sjuk. Jag tycker det är lite väl lugnt och längtar efter att kunna ta långa härliga promenader, sitta på motionscykeln etc.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då vad tråkigt att du inte känner dig bra ännu. Va bra att du kan sticka i alla fall och gå till jobbet. Hoppas det går över snart vännen!Kram Mumin

Anonym sa...

Utan nåt under kan väl vara riktigt sexigt..hihi!

Men är du inte bra, du har säkert fått fel antibiotika, tog de nån odling??
Kryapådejnu...stackare som varit sjuk så länge,,kramen Ninni

Lily of the valley sa...

Hoppas du kommer fram på telefon imorgon.
Roliga och trevliga arbetskamrater är A och O för att man ska trivas på sitt jobb.
Låter kul att sticka, roligt om det går snabbt och inte är för invecklat.
kram Lily

Anonym sa...

Ja du vännen nog omges vi av en hel del virus på jobbet, mycket är man nog immun emot.
Men som du säger ditt motstånd är nog inte det bästa just nu, jag håller tummarna för att du slipper bli smittad av nåt skit igen..kramen Ninni

Anonym sa...

Jättefin header du gjort? Fina färger!! Passar bra med Kotte på sidan..lillpöjken..
Må gott & hoppas hostan är på väg åt fanders nu? /Anna

Anonym sa...

Vad perfekt att sticka med så stora stickor så det går undan. Det blir kul att få se det färdiga resultatet senare! Nu hoppas jag verkligen att du får rätt penicillin så du får bli helt kry igen! Kram från Fia

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre idag....jag är förkyld igen!!! Usch det blir att inta soffan ikväll! Kram och ha en bra fredagskväll! Mumin