söndag 30 september 2007


10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste berömma dig för din starka karaktär! Vad duktig du är som kan låta bli cola light fast du är sugen. Kram, F

Anonym sa...

Håller med föregående "talare". Jag tycker faktiskt att sötsuget försvinner efter ett tag om man ger sjutton i att äta sött. Fortsätt att vara ståndaktig!
Kramen

Anonym sa...

Va härligt att vintern kan komma till trädgården....jag har också gjort precis som du fast förra veckan.....du är jätteduktig som låtit bli godis och cola light. Heja dig!! Kämpa på!! Kram

Anonym sa...

Hur många är vi nu som håller igen på socker och annat?
Jag började också för 2 veckor sedan. Vi får stötta varandra.
Kram.

Anonym sa...

Hur många är vi nu som håller igen på socker och annat?
Jag började också för 2 veckor sedan. Vi får stötta varandra.
Kram.

Anonym sa...

Stark karaktär..jag kan knappstava till ordet..he he
Skönt att ha trädgården avklarad..eller hur? Önskar dig en fin dag på jobbet..*kram*

Anonym sa...

Tack alla för uppmuntrade ord och visst vi måste stötta varandra bra ide kram Ting....

Anonym sa...

Nu har jag, som synes, hittat dig och lagt till dig på min länklista.
Kram!

Anonym sa...

Trevlig jobbarmåndag önskar jag dig idag! Kram Mumin

Anonym sa...

Duktigt med colan.............jag är helt nere i mitt cola light träsk igen efter 6 månaders uppehåll :(

jag trillar alltid in den svängen över sommaren och det är så svårt att bryta.
Jag blir alltid så dålig att jag blir sängliggande ett par dagar när jag slutar.
Men det är snart dags för det nu........är uppe i nästan 2 liter/dygn nu!

Man kan ju undra vad det egentligen innehåller som går att man "fastnar" så lätt!
Natti och kramen på dig!

Du har mail!