lördag 19 januari 2008

Gårdagens tjejträff var jättetrevlig. Vi åt pratade och skrattade.
Eftersom de bor ganska långt härifrån och hade en bit att köra så blir det inte så sent och det är ganska skönt. För dagen efter blir lite lättare då.
Nästa gång är det jag som får åka.

Denna fina julros fick jag och jag har ganska länge gått och sneglat på en julros men känt mig lite snål och inte köpt nån. Så framåt våren ska jag plantera ut den.


Jag fick oxå fina svarta ljuslyktor. Det blev lite julafton med presenter och det är så himla rolig.


Idag blåser det rejält ute så jag tror de blir en flanellpyjamas dag.





8 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du klarat dig från blåsten.
Fin julros. Jag har en i rabatten som jag har fått. Jag visste inte att de var dyra.
Ha en fin kväll.

Lily of the valley sa...

jag gillar julrosor, har några själv. Det är kul med tjejträffar, tyvärr blir det inte så ofta för min del.
Hur har du blivit påverkad av stormen?
ha de bra
kram Lily

lifestylephoto sa...

Ja idag fick man hålla i hatten....

Ha en go kväll ;-)

//GRÅSKALA

Anonym sa...

Vad kul med en tjejkväll!
Ha en trevlig lördagskväll!

Anonym sa...

Ljuslyktor är bland det bästa som finns..
Julros har jag aldrig sett IRL faktiskt..får ta mig till en större blomsteraffär..ser fina ut!
Önskar dig en kanon söndag & en bra start på nästa vecka..kramelikram!

Anonym sa...

Vilken underbar julros och vad fint du gjort på bloggen. Nu kan du läsa om min resa på min blogg! kram

Anonym sa...

Vad roligt att kvällen blev lyckad! Det är kul med tjejkvällar.
Julrosen är så vacker men tyvärr är det ingen blomma för mig. Har inte speciellt gröna fingrar...
Kramar

pimpim11 sa...

Jag verkar inte komma in på min blogg och kan inte heller skriva nya inlägg just nu .
Ändras inte det så kanske jag måste byta blogg tyvärr Kram Tingeling