lördag 26 januari 2008

Lördag morgon och med en lite lätt huvudvärk.
En jättetrevlig kväll med god mat och roligt sällskap blev det igår.
Först lite snacks och fördrink, förrätten bestod av kallrökt lax med räkröra i och till huvudrätt fläskfilegryta och potatisklyftor.
Efterrätten var super nån slags chokladtårta med hallon och blåbär på själva kakan, mums!
Idag kommer äldsta dottern och mågen på besök så jag får fixa nåt gott till middag. De stannar till imorgon, kul.
Annars är det en lugn helg som jag har framför mig bara två måsten.
Tingeling

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas huvudvärken går över!!!
Ha en trevlig dag med dottern och mågen.

Anonym sa...

Det lät som en trevlig kväll.
Konstigt jag vaknade också med en dunkande huvudvärk som inte ville släppa. Efter en ipren och en treo med lite vila därpå har den äntligen lättat, jag vill ju in till stan och prova på salsa ikväll :0)
Ha en trevlig lördag.

Anonym sa...

Den middagen lät ju supergod!
Ha en skön helg..kramen Ninni

Anonym sa...

Ja du huvudvärken var väl kanske självförvållad eller?? Låter i alla fall jättegott det ni åt och har man trevligt också är det ju ännu bättre. Må så gott! Kram Mumin

Anonym sa...

Det lät som en toppenmiddag! Hoppas du får en mysig dag med dottern och mågen.Och hoppas att huvudvärken släpper. Kram, Fia