onsdag 23 januari 2008

Onsdag kväll den 23/1-08
Veckan rusar iväg och jag har lite ont om tid att vara här inne.
Igår var sonen och jag och fotade hos en ytlig bekant som ville ha fotohjälp.
Idag har jag och en arbetskompis varit på Ikea och inhandlat en hel del saker.
Det tog några timmar och jag var ståndaktig inga privata saker inhandlades jag är lite pank men lönen kommer ju snart, skönt.
Nu ikväll såg jag lite TV och ska snart inta sängläge.
Imorgon börjar jag i ottan igen så jag kommer hem skapligt så då hinner jag blogga och kika in hos er.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det låter som om du har fullt upp! Nu är det snart helg och då kan man vila lite..

Det är skönt att lönen kommer imorgon, känner mig också lite pank.. :o)
Kramar

Anonym sa...

Det var verkligen ståndaktigt att inte handla något privat! Jag är imponerad. Kram, Fia

Anonym sa...

Fullt upp ser jag......å va Kotte har blivit stor....ha ha urgullig....e han inte lite lik sin moster???:)) kram på dig vännen!

Anonym sa...

Ville bara kika in och önska dig en trevlig helg!
Kramar