onsdag 16 januari 2008

Nu har jag precis sett ett program om unga föräldrar och deras liv. Det är jättekul att se på hur duktiga de är.
Jag vill oxå se frufritt ikväll. Det handlar om när männen blir själva kvar hemma och fruarna åker till Kenya (tror jag det var)
Det får bli motionscykel ikväll eftersom jag inte har nån lust att gå ut i detta regniga väder.
Idag har Kotte och hans mamma varit här hela eftermiddagen så jag har fotat honom lite.
Kanske jag lägger ut lite nya bilder sen. Men här har vi en dator för lite just nu eftersom vår stora stationära är inlämnad.
Idag har vi firat att dottern har börjat äta vanlig mat och hon fick välja så det blev köpe pizza. Inte så bra för min del men ibland får man ställa upp.
Nu ska jag fortsätta slöa framför Tvn.
Tingeling


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad händer idag då? Ta hand om dig & hoppas du får en bra dag :)