onsdag 9 januari 2008

Vi har verkligen tråkigt väder här det regnar hela tiden stundom öser det ner. Idag har det varit en bra jobbardag man har lite mer energi nu än i december precis innan jul.
Idag hade jag kameran på jobbet och fotat och under eftermiddagen har jag gjort lite porträttbilder i ett photoprogram. tyvärr kan jag ju inte visa er dessa men de blev rät så bra. Hoppas mina arbetskompisar gillar dem.
Jag förstår att det dröjer ett bra tag till våren börjar komma men jag längtar redan.
Det ska väl komma en period med snö och kyla oxå innan våren kommer.
Idag fick jag Kamera och bild i brevlådan så nu ska jag fördjupa mig med den en stund innan jag går och lägger mig.
Vi har skickat in vår stora dator på lite service och vår bärbara har vi ominstallerat så är det så att ni saknar mig på era bloggar så har jag nog tappat adressen så jag skulle bli glad om ni ville maila mig den eller skriva in den på min blogg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du våren lär nog dröja......men snart kan vi plocka vitsippor i backarna...tiden går ju så fort och sen blir det bada av i havet till sommaren.....härligt egentligen med såna kontraster vi har i det här landet. Kram på dig vännen!

Anonym sa...

Härlig sommar

Detta jäkla regnande går mig snart på nerverna!! Så tjusiga mallar du gjort. Kram på dig!

Anonym sa...

Hmm, ordet bild föll bort.......(efter sommar)

Anonym sa...

Vad skönt att det kommande ljuset får alla att känna sig lite piggare. Hoppas du hittar kul artiklar i den nya tidningen. Kram, Fia
http://neverkeso.blogg.se