tisdag 8 januari 2008

Idag har jag lekt lite i ett fotoprogram eftersom jag ville hitta något roligt att kunna göra till jobbet typ fotmall som jag kan lägga in bilder i. Detta är en liten rolig ide om man vill göra bilden lite festligare.
Jag gjorde lite roliga bilder på äldsta dottern men det är bara i undantagsfall jag får publicera henne på min blogg och även fast jag är sugen så får jag väl låta bli det den här gången.
Själv hade jag tänkt lägga in porträttbilder i lite olika mallar.
Jag har haft en ganska bra dag på jobbet men hade svårt att somna igår kväll. Jag gick och la mig vid tio och låg och vände på mig minst en timme men jag får fortsätta lägga mig vid tio tillslut vänjer jag mig väl. Nu ska jag se kolonilotten Iris, bloggar runt efter det

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det gött idag..*kram*
Själv ska man sitta på möte halva dan sen jobba till 22 :(

Anonym sa...

Visst är det roligt med photoshop. Tyvärr hinner jag aldrig sitta och leka längre men det är ju av sådant man lär sig mer.. :o)
Kramar!