lördag 5 januari 2008

Lördag den 5/1

Idag gick jag upp tidigt om man jämnför med hur länge jag sovit hela lovet. I torsdag köpte vi en skärm på ljuspunkten men när vi kom hem så tyckte vi det var ett felköp så idag åker vi in och lämnar tillbaka den.Sen blir det en snabbisMio och ser om vi hittar en skärm där idag.

Resten av helgen tänker jag gå i min flanellpyjamas och verkligen njuta av de sista dagarna på min ledighet för på måndag börjar jag jobba igen. Det känns i dagsläget på kul och lite motigt.

Spolkapsel har jag ännu inte fått tag i men ska kanske ta och leta här hemma ordentligt först för då spar jag ju lite pengar

Tingeling

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tingeling, det hade blivit vattenfallsbilder idag. Men jag valde att stanna hemma. Jag vågar inte vara ute för många timmar än. Min sambo slapp åka själv, eftersom två av hans vänner skulle med. Ha en bra dag! ♥

Anonym sa...

Du är så duktig att fixa & trixa hemma.Önskar dig en fin dag/helg..ta hand om dig & lämnar en kram innan jag går...*kram*

Anonym sa...

Härligt med flanellpyamas:)) Idag har jag också en slappardag...Kram vännen! Mumin

Anonym sa...

Du kanske kan köpa en stomme och fixa en skärm själv? Då blir den precis som du vill ha den!
Kram, Fia
http://neverkeso.blogg.se

Anonym sa...

Hej hopp! Nu har även Göteborgsområdet fått en massa snö. Det skedde under natten. Vackert med snö, men det bringar många bekymmer på jobbet.