torsdag 17 januari 2008

Torsdag och nu är det bara en arbetsdag kvardenna vecka.
Jag vet inte hur jag ska hinna för imorgon kommer tjejkompisar hem till mig på middag och jag jobbar sent. Jag har tänkt göra tjälknöl och potatisgratäng och till efterrätt blir det creme bryle.
Det är bara tiden som fattas jag slutar vid fyra och köttet ska vara i ugnen en och en halvtimme och gästerna kommer kl. 18.00. Hur ska detta gå ihop?
Jag överlåter dessa bekymmer till imorgon.
Jag var först på jobbet i morse och det ringde i ett nästan alla var sjuka i maginfluensa av mina arbetskompisar, usch och fy!
Så nu kör jag vitpeppar korn och bakteriedödande medel. Men ni ska se att jag blir sjuk till helgen.
Idag har Kotte varit på babysim och det gick bra. Han gillade tydligen att både duscha och bada
Kotte


Ikväll börjar min yoga igen och jag har ingen lust. Jag har tappat helt intresse för yogan men det är ju mer än nödvändigt att komma igång igen.
Jag hoppas att jag får lusten tillbaka snart annars kommer det att bli en trög vår.

6 kommentarer:

Malin sa...

Vilka fina bilder du har på min lillprins. Du förstår väl att jag kommer och laddar ner dem till mig.

kram Kottes mamma ;-)

Anonym sa...

Sicken söt lite kille!
Det är inte roligt när man känner sig stressad när man ska ha gäster.
Men du vet väl att det är helt ok att köpa en pizza om man inte hinner? Det är ju sällskapet som räkans! :o)
Kramar

Anonym sa...

Jippie, fredag imorgon.
Så gott med tjälknöl, det var ett tag sedan. Men jag har en köttbit i frysen som ligger och väntar:0)
Så goa kinder han har kotte. Det är så man vill nypa lite försiktigt i dem :o)
Ha en skön fredag.

Anonym sa...

Vad stor han ser ut. Ska bli kul att se honom igen. Skulle gärna vilja ha nagra nya kort av Kotte. Gar det?
Kram Ninnie

Anonym sa...

Godmorgon,hoppas du får en bra dag! Take care...*kram*
Vilken liten prins :)

Anonym sa...

Fick du ihop det...eller blev du sjuk??

Söta bilder på Kotte..vad heter den söta ungen egentligen??

Kram Ninni