söndag 20 januari 2008


Idag har solen strålat på mig så jag och en vän började denna fina söndag med en långpromenad på en dryga timme och sen avslutade vi med en fika och en lätt lunch på byn.
När jag kom hem kom en annan god vän till mig och vi hade ett litet vikt och gå ner möte.
Så varje söndag ska vi träffas och kolla läget. Så nu är jag på gång (igen som så många ggr förr)
Jag har en plan
1. Bara godis på lördag
2. Motionera fem dagar i veckan (inkl. promenader)
3. Tallriksmodellen
De här punkterna får räcka och håller jag dem så belönas jag med "att få köpa saker till mig eller hemmet"
Veckan som kommer är tuff.
Måndag Jobb 8-13 Motioncykeln tjejträff (kvällen)
Tisdag Jobb 6.45- 13.30 Ett fotojobb kl.14 teckenkommunikation 17.15- 18.15 Motioncykel
Onsdag jobb 7.45- 14 Promenad föreläsning 18.00-21.00
Torsdag jobb 6.45-13 yoga 19-20.30
Fredag jobb 9-13 Tjejfest hos en kompis

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tuff vecka!!
Vad duktig du är med träningen!!

Anonym sa...

Ja du har att stå i du me ;)
Men du får ju en belöning när du håller dig från karamellerna :) alltid någe..
Jag har gått ner även fast jag ätit karameller..men det är ju p.g.a annat som du vet..Kram & ha en fin vecka :)

Anonym sa...

Vilket genomtänkt träningsschema du har. Du är ju jätteduktig! Hoppas det känns bra och fungerar som du har tänkt dig. Kram, Fia

Anonym sa...

Tufft men helt riktigt. Så ska man göra för att gå ner i vikt...men du behöver inte träna varje dag....det kan bli för mycket särskilt i början......men motion och tallriksmodellen är kanonbra. Heja dig!! Kram på dig vännen! Atjoo:))

Anonym sa...

Blir bra det där ska du se!!

Kramen Ninni