onsdag 2 januari 2008

Igår var vi och såg Arn på söder i Sthlm vi gick dit med sonen, dottern och mågen men vi valde olika filmer eftersom dottern och mågen redan sett Arn.
Jag gillar ju inte krigsscener men den här filmen tyckte jag om jättemycket, jag blundade när det krigades. Jag gillar inte heller författaren till böckerna Arn men blev glatt överraskad av filmen.
Efter filmen gick vi upp en stund i dotterns lägenhet på söder och pratade lite för att sen åka ända hem till oss.
Vi kom hem vid halvelva och då gick jag in på datorn en liten stund sen blev det nattinatti för mig.
Idag har jag inhandlat lite nytt tyg till kuddarna i soffan i vardagsrummet, det kommer bilder sen när de är färdigsydda.
Idag åker nog julen ut hoppas jag maken vill inte kasta ut den men jag kastarden gärna och sen ganska långt oxå nu vill jag göra fint här hemma.
Tingeling

5 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning 2008!!!!!!!

Anonym sa...

Jaså den filmen var bra? Ja du nu har julen åkt ut härhemma också...det känns skönt faktiskt. Ha en go kväll! Kram

Lily of the valley sa...

God fortsättning på det nya året
Jag måste också gå och se Arn.
ha de bra
kram Lily

Anonym sa...

Snälla, läs detta:
http://junitjej.blogg.se/1199299842_laboraskolan.html
Vad tycker du?

Anonym sa...

Tingeling, jag tycker på allvar att du ska testa scrapbooking. Du tar fantastiska bilder och de är värda att bli satta i ett personligt scrapbooksalbum.
Läs gärna detta:
http://junitjej.blogg.se/1194293576_scrapbooking.html