tisdag 15 januari 2008

Tisdag 15/1
Idag ska yngsta tjejen börja äta mjölkprodukter igen efter det att hon har ätit mjölkproteinfritt i över en månad närmare två.
Hon blev ju sjuk i slutet av november och då tog vi bort mjölken och idag ska hon börja prova att föra tillbaks den igen.
Jag tror hon pratade om att äta pizza idag.
Och det är ju lika bra att köra på ordentligt för att se om hon får någon reaktion.
Igår hann jag inte blogga och jag var oxå utan dator hela kvällen.
Två dagar har jag jobbat denna vecka och det känns kul.
Det blev skogutflykt och sen grill på gården och det var uppskattat vill jag lova.
På fredag kommer några tjejkompisar hit så nu är det som vanligt jakt på någon god enkel maträtt. Till efterrätt blir det creme bryle och då kan jag använda julklappen som jag fick av dottern en brännare. Man bränner sockret på brylen så det blir lite krispigt.
Tingeling

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det går bra med mjölkprodukterna!
Här regnar det! Jättetrist! Det går väl inte en dag utan att det regnar.

Anonym sa...

Hoppas det går bra nu då!!

Vi hade det jättebra på resan...det var svalt på mornar och kvällar, men på dagarna när solen sken var det säkert nästan 30 grader...kramen Ninni

Anonym sa...

Hoppas det går bra för dottern. Kan inte vara lätt att vara allergisk mot mjölkprodukter.
De där brännaren, var är den inköpt? Vi har letet efter en sådan.
Kramar!

Anonym sa...

*dreglar* creme bryle :)
Spelar ingen roll vilken tid på dygnet..här slinker det alltid ner :)
Hoppas på en bra dag för dig! Jättekramen...

Anonym sa...

Hoppas det funkar för din dotter med mjölken.......creme bryle låter ju fantastiskt gott och kaloririkt ha ha. Nu sticker jag till Lappland ett par dagar. Ha det gott vännen! Kram

Anonym sa...

Här blåser det rejält. Lite kusligt faktiskt!