måndag 7 januari 2008

Idag första dagen på resten av mitt jobbliv.
Jag ska nu om några minuter inta horisontalläge efter som jag ansträngt mig mer idag än jag gjort på två veckor under min julledighet. Och det kan undertecknat skriva under på att det kostar på hälsan.
Idag har oxå varit första dagen på ett liv i hälsans tecken inget godis eller kaffebröd under hela dagen Det är trist, tråkigt och osocialt men så nödvändigt i mitt liv just nu. Så nu A-L kära vågkompis om du läser detta så är jag på gång.
Jag börjar tidigt imorgon och där med slutar jag ett så skönt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nyårslöfte eller inte, men det ser ut som hela bloggvärlden vill gå ner i vikt. Här kämpar vi på igen efter ett juluppehåll :0)
Ja, det går ju inte att fira jul utan godis och kakor.
Ha det gott.

Anonym sa...

Ja jag är min vana trogen-skit i vågen!
Gått ner en massa i vikt under hösten men det har tråkiga naturliga förklaringar..
Önskar dig en fin dag..vila så mkt det går! *kram*

Anonym sa...

Ha ha detta är ju så roligt för alla ska gå ner i vikt efter jul.....du är inte ensam om detta fenomen och alla tidningar är ju också fyllda med hur man "bränner fett"....å gymmen är överfulla med massa hysteriska männsikor som tror att bara dem börjar och träna så går dem ner i vikt och sen efter ett par veckor så är dem inne i samma trall igen. Du som arbetar så mycket tycker jag är värd att ha på dig din flanellpyamas och äta lite gott...ha inte dåligt samvete...du går av dig det på jobbet sen. Kram på dig vännen!