måndag 28 januari 2008

Onsdag mitt på dagen
Nu stannar febertermometern på 38,3 och jag får i mig väldigt lite men försöker dricka hela tiden Igår kväll precis innan jag la mig så hade jag 39.4. Vilken tråkig läsning för er men orkar inte skriva så mycket. Ringde jobbet och sa att jag blir hemma imorgon oxå. Alla där tycker jag ska vara hemma hela veckan men jag vill så gärna bli frisk så jag vill ringa varje dag och ta beslut då. Jag får ont i ögonen av datorn och att läsa så jag kan inte blogga hos er. Har bara tjyvläst lite hos er
Lite uppgradering tisdag lunch
Är helt kraftlös har en temp på 39 grader som pendlar lite upp och ner (ytterst lite ner) Hack hosta ont i huvudet ögonen svider när jag läser osv. Återkommer
Sängläge!
Tyvärr kommer detinga bilder från utflykten igår nu utan kanske senare.
Jag kände mig så frysig efter utflykten och gick och klagade här hemma men bara dottern som är sjuksyster trodde på mig de andra bara skrattade.
Så maken gav mig en febertermometer och visst den stannade på 38,5.
På kvällen precis innan jag la mig hade jag 39,1 så då tog jag en alvedon. Nu på morgonen har jag 38,4 och känner mig så sjuk.
Jag återkommer då jag är bättre.
kram


12 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare! Nu får du krypa ner under täcket och krya på dig. Sköt om dig och se till att bli frisk. Kram, Fia

Anonym sa...

Det där låter inget vidare. Hoppas du ligger under täcket och kurerar dig.
Krya på dig!
Kramar

Anonym sa...

Hej gumman, äntligen kan jag låna en dator så jag kan kika in hos er alla!!
Hoppas du har det gött..*kram*

Anonym sa...

Oj oj oj nu kanske du åkt på influensan.....jag var ju så sjuk förra veckan så jag trodde min sista stund var kommen......Bädda ner dig och sov det hjälper kroppen att reparera sig. Krya på dig i massor kramar Mumin

Anonym sa...

Nu får du ta det lugnt och sköta om dig ordentligt! Kram, Fia

Anonym sa...

Ja du det var ju inget att be för det här...precis som jag hade...man är fruktansvärt sjuk och den där hostan är hemsk. Krya nu på dig riktigt bra. Kram Mumin

Anonym sa...

Nätet tillbaka idag,ska läsa ikapp..krya på dig gumman! Feber är inget skoj :(

Anonym sa...

Du jag tycker inte du skall gå till jobbet denna veckan. Tänk på hälsan först och främst.....Feber är inget att leka med. Krya på dig ännu mera nu! Kramar om

Anonym sa...

Stackare!!!! Hoppas du snart är frisk! KRYA PÅ DIG!

Anonym sa...

Tittar in & lämnar lite varm kycklingsoppa & hoppas du kryar på dig snart *kram*

Anonym sa...

Hoppas du är på bättringsvägen!
Kramar

Anonym sa...

Hur mår du nu?
Jag har varit hemma från jobbet på grund av förkylning och halsont.
~Ha en trevlig helg!~