söndag 9 september 2007


9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt att du tävlar med din man!! Det är en sporre!
Ha en trevlig måndag! Här regnar det, tyvärr. Men jag hoppas på att den blir trevlig ändå!

Anonym sa...

Haha vilken bra idé, och du är säker på att du ska vinna??

Ha en skön dag och lycka till ska tänka på dig..kram

Anonym sa...

haha,vad kul ide´.....hoppas du vinner!
ha en bra dag!
kramen på dig!

Anonym sa...

Ha ha det var roligt. Hoppas du lyckas knäcka honom!! Kram och ha en bra dag!

Anonym sa...

Fin bild. FDu är duktig. Redan sana höstfärger hos er? Eller är bilden lite äldre?

Ninnie

Anonym sa...

Kul idé, den ska jag prova hemma! Jag håller tummarna för att du vinner.

Anonym sa...

Det var en kul utmaning. Tänk om det är han som vinner den.
Du verkar självsäker på att vinna ;))
Ha det gott, fast du har inte tid att sitta här nu förstås. Hi,hi.

Anonym sa...

Klart jag vinner det enda problemet att han ska spela golf både lördag och söndag men det fixar sig säkert. kram Ting....

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att du vinner!