onsdag 12 september 2007


Jag är barnvakt till Kotte alldeles själv. Tänk att hans mamma vågade låta mig ta hand om honom alldeles på egen hand.
Hon ville låna min bil och bytte bilen mot Kotte i två timmar. Syster yster ska nämligen flytta hit tillvår lilla stad och hon har fått en lägenhet i ett barnvänligt område alldeles nära oss.
Visserligen kommer nu svägerskan att ha närmare men.....
Lägnheten är jättefin med en stor och fin balkong och lekplatsen precis utanför.
Dagis nära och skolan ännu närmare.
Tigern är en present från mig och min familj
Oj oj nu gnyr lillkillen och jag måste gosa lite med honom och pussa på honom lite.

Annars var det väl sista gången jag får passa honom. /Ting....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen cd i sikte här heller!!
De är så gosiga........men det är skönt att man kan lämna tillbaka dom när det roliga är slut ;)

Ha det bra!
Kram!

Anonym sa...

Gosigt är det med de små...
Imorgon bär det av till värmen och drinken har jag inte glömt! Det är väl ok med två va?? ;o)

Anonym sa...

Hej. vad gör du?

Anonym sa...

Så söt han e lille Kotte, förstår att du vill gosa med han:) Kram på dig!

Anonym sa...

Ja, tänk snart är Kotte bara ett stenkast från sin favorit moster. Det blir mysigt. Imorgon är det min tur attt byta bilen mot Kotte.

Anonym sa...

Han är ju så söt så söt..va skönt att du får din syster närmare!

Kan du inte fiffla lite med din stegräknare..hihi??

Kramen