lördag 22 september 2007

Nu håller syrran på att flytta som bäst eller rättare sagt hennes bohag. Själv ligger hon på sjukhuset och är nyopererad. Det blir inte som hon tänkt sig utan hon blir kvar på sjukhuset till måndag kanske längre. Så nu får Kotte tillbringa några dygn utan sin mamma men med mormor, svägerskan och oss andra. Kanske blir det nåt besök på sjukhuset för Kotte.
Kotte flyttade nu in före sin mamma i den nya lägenheten, jag tror jag vet en som längtar hem jättemycket.
Min uppgift i flytten var att fixa mat så nu är det gjort.
Vi får hoppas att det smakar gott.

Om några minuter är flyttlasset här så jag får göra mig färdig att gå upp till lägenheten nu.

På eftermiddagen blir det väl upppackning för hela slanten.
Trevlig lördag önskar jag er.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ser gott ut! Nu är drinken serverad... ;o)

Anonym sa...

Mums, hemlagad smörgåstårta. Det ar länge sedan jag gjorde det.
Jag håller på att gå ner i vikt. Kom ju inte i jeansen efter sommarens alla läckerheter. Sedan har jag gått i byxor med resår i midjan. Farligt. Den här veckan har jag gått ner 2,5 kilo. Det går ju altid fort i början. Så någon smörgåstårta blir det inte än på ett tag.
Ha det gott.

Anonym sa...

MMM va gott det ser ut...ja Kotte går det ju ingen nöd på....men klart att han längtar efter sin mamma och tvärtom. Nu säger jag hej då på en vecka....snickarna kommer på måndag och jag och Pippis ska till Rörtången i Bohuslän. Ha det gott kära vän! Kram

Anonym sa...

Åhhh,vad gott det ser ut!

Hoppas din syrra pigar på sig snabbt!
natti och kramen!

Anonym sa...

Hoppas att allt med flytten gick bra! Trist att att din syster ligger på sjukhuset. Kotten måste sakna sin mamma otroligt och även tvärtom.

Anonym sa...

Oj, det såg jättegott ut! Jag kan tänka mig att det uppskattas av alla som har hjälpt till med flytten. Du kanske skulle jobba med mat? Ha en liten restaurang vid vattnet? Där alla motorcykelåkare får en liten rabatt...Kram, F

Anonym sa...

Grattis!!!
http://junitjej.blogg.se/1190564452_nyponsoppa_och_kalle_.html