söndag 9 september 2007


Ja vet är det som rör sig i huvudet på ett litet barn? Vad tänker du på?
Jag kan studera ditt lilla ansikte dina fina drag länge och bara fundera.
Nu idag firar du 4 veckor, fira och fira det var ju antagligen väldans bra därinne i magen. Varmt skönt och aldrig behövde du vara hungrig. Så jag vet inte vad du valt om du fått välja stanna kvar eller komma ut?
Nu är du i allafall här med världens bästa mamma och massor av kusiner som avgudar dig.
Mostrar och morbröder som slåss om dig och en mormor och morfar som är så glada i dig.
Ja du har människor runt dig som älskar dig och överöser dig med presenter och kärlek.
Så nu går du in i din 2 levnadsmånad och det första leendet längtar vi efter, hoppas jag får det...
Just nu sitter älsklingsmoster och längtar efter dig du kommer ju hit först på tisdag och så här länge har jag inte varit ifrån dig förut.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha vad har du gjort med kortet på dig? Förstorat upp det? Kotte har dina drag över näsan ögonen och munnen....inte dubbelhakor:)) Ha en go dag! Kram

Tingeling sa...

Ja jag vet inte riktigt hur jag med fotot på mig men det blir lite konstigt när jag lägger in det
Jag har trixat och fixat och det här blev bäst.
Det påminner mig varje gång jag är här vad jag borde göra så det är bra hihihi.
Jag förstår att det inte var dubbelhakorna du menade men jag var tvungen att reta mig själv lite kram Ting.......

Anonym sa...

Vad fint skrivet.

Jacob och mamma hälsar

Anonym sa...

Svar till Tingeling: Du har gjort mycket idag! Vad kul att du har satt på dig stegräknaren igen. Det är kul att ha koll på hur mycket man rör sig var dag.
Vad fint du har gjort det härinne!! Din header är jättefin! Du är kanonduktig på photoshop!

Anonym sa...

Vilken fin bild pa Kotte.

Längtar efter att fa träffa honom.

Ninnie